apa nak dibuat ni...........

assalamualaikum...


bese nye aku duk post benda2 islamic je,skunk time aku nak membebel sorang2..ari ni cls pagi seme cancel..tu yang mcm xda hala tuju je ni...mlm ni kul 8 baru ad class.tu pon class law..mengantok kot.nasib baik la cik farhana ngajar best jugak..selalu gak buat dak cls ketawe terbahak-bahak...arini xda modal nak bagi nasihat kat diri sendiri n sape2 yang terbuka,membuka dan buka blog aku ni..kita borak-borak kosong je la eh..
hm..xpe,aku nak beritahu kat korang seme moto aku untuk tahun ni...bukan moto yang kne isi minyak tu..moto hidup maksud aku.... "sesuatu yang baik itu pergi kerana yang terbaik akan menyusul datang." ok tak??


hm,kenape aku hightlight kan dengan warna hijau?? sebab nye sampai bila2 pon aku sangat suka dengan hijau...n biru jugak. lagi satu,aku suka sangat dengan bidang psikologi ni..suka research something about human being.bila aku dh dapat tahu tentang sesuatu perkara tu..aku wat kesimpulan sendiri je la..tapi kebanyakan nye sme betul. (knon ahli nujum terhebat la ni..puyus je).bila aku bosan,aku akan buka blog ni..dan tulis mcm2..apa2 yg aku tahu..untuk dikongsi dengan semua peminat blog.


memang tak sabar rasa,tahun ni aku habis belajar..insyaallah semua selamat n aku tak nak kembali lagi ke poli tahun depan,carry mana2 subjek...seksa rasenye..kalu ad rezeki sambung belajar,ak sambung lagi..kalu dapat kerja,aku akan pilih untuk bekerja dulu..study tu bila2 boleh an..kerja tu bukan senang nak cari zaman sekarang ni..time bekerja pon boleh sambung study lg..wt pjj..kahwin??bila ek..kalu dah sampai jodoh tu kawen je la..nak tgu lama2 pon x elok jgk..(calon pon xda ag ni)..hold dulu bab kawen..sebab banyak benda lg aku nak buat.. persediaan untuk dunia n akhirat sekali gus.kapel??xda masa lah nak kapel..tak kapel dh kot smpai bila2...kwen je trus..haha.


12.46pm dh..aku nak tidow jap..dapatkan pahala sunat sebelum masuk wktu ni..tidow pon dapat pahala ker?? subhanaallah.. tu lah tanda dia, Allah sayangkan kita..suh kita rehat lu..alang-alang tu aku selitkan sekali maksud daripada hadis yang ak copy dr blog peribadirasulullah berkaitan tidur sebelum wktu zohor..renung-renungkan dan selamat beramal.......



syaitan tidak melakukan Qailulah, Oleh itu itu orang-orang Mukmin yang melakukan Qailulah atau tidur sejenak sebelum solat Zohor selama 10-40 minit akan memperolehi kerehatan yang cukup, sehingga membolehkannya melakukan ibadat dengan sempurna sepanjang hari.




No comments: