Hadiah Apa Yang Sesuai Diberikan Untuk Perempuan??

SALAM SEJAHTERA KEPADA SEMUA SAHABAT MEERA

Perempuan mana yang tak jerit-jerit, tersentuh, syahdu sendu bagai bila dapat hadiah dari orang yang dia sayang?? Habaq mai sapa yang tak suka hadiah. Bagi kaum lelaki, korang ada terfikir tak hadiah apa sebenarnya yang perempuan idam-idamkan?
Sekarang ni, kita fokus pada hadiah mampu milik dan menjadi kesukaan kaum hawa ni. Selain dapat gembirakan hati kekasih hati, korang jugak dapat save badget ! hehe.

1)      Alat solek. Pempuan memang suka bersolek walaupun sekadar tepek compact powder dimuka tapi, bedak muka ni biasa sangat,silap-silap tak serasi dan tak sepadan dengan tona kulit muka kekasih bro. Hadiah terbaik adalah.. mascara. Ye! Mascara. Korang yang lelaki ni tahu tak mascara tu apa? Senang cerita benda alah yang boleh lentikkan bulu mata perempuan. Nak full pakej ada Mascara yang boleh memanjangkan, melentik dan mencantikan bulu mata tu sendiri. Contoh dia.. Mascara Duoya Big. Aku sendiri pakai dan bulu mata aku dah macam Che Ta bini Zain tu.. Memang best ! Rm45 je harga dia. Berbaloi sebab dia tak rosakkan dan tak gugurkan bulu mata aku.



2)      Minyak wangi.. Kadang-kadang perempuan ni tak kisah perfume tu mahal ke murah. Asalkan tahan lama, wangi dan senang nak bawa merata isi dalam hand bag depa. Bagi aku, Perfume yang hampir 90% sama bau dan sama kualiti dengan original adalah perfume dari De’Xandra Perfume. Harga murah beb RM65 sebotol. Mana nak dapat minyak wangi yang 90 % sama dengan original? Aku beli dan aku rekemen ke family aku jugak. Disebabkan wangi dan tahan lama depa pun pakai minyak wangi dari De’Xandra.



3)      Biasa perempuan malu-malu kucing nak bagitahu depa ada masalah gatal rambut nak-nak kalau rambut yang banyak kelumumur. Apa kata bro bagi je hadiah serum rambut. Sebelum bro beli ke bakal isteri, bro kena la cuba dulu serum tu. Bila dah pakai bro rasa puas hati, hadiah  pulak la ke buah hati. Bagitahu bro pakai serum rambut sekian-sekian ni rambut jadi lembut and kelumumur kurang ke apa2 lah feedback yang bro dapat lepas guna serum tu kan. Mesti buah hati pun tak segan nak terima hadiah macam tu. Bab serum ni, saya ada terjumpa serum rambut jenama Myfa Serum.Murah giler RM10 sebotol. Bau serum tu perh..wangi. Cuba buka page fb AIRA Vendor Kuantan. Page tu ada jual Myfa Serum.





4)      Yang lain-lain, kalau bajet bro besar, boleh la hadiah kan Iphone, Emas ke..baru syok tapikan tunggu sah jadi bini la baru betol kan.. Baru rasa tak rugi dan tak membazir laburkan duit pada orang yang dah sah jadi milik kita..hee. Sekian.

No comments: