NOTA DAH TAK RELEVEN??

SALAM SEJAHTERA KEPADA SEMUA SAHABAT MEERA

hye..nak nota subjek2 dalam pengurusan perniagaan ni? saya dengan ini dengan rendah hati memohon maaf kerana tak dapat sediakan semua permintaan 'junior2' Meera ni.. Bukan tak nak kasi ye..tapi untuk pengetahuan semua, silibus pengajian pengurusan perniagaan ni dah tak sama. Semua silibus sudah diupdated. Meera amik dip dulu pun tahun 2009, sekarang dah tahun 2016 nak masuk 2017 dah laling2 semua.. MAAF YE.. silibus dulu dan sekarang dah tak sama..

ok..ni tips untuk laling2 semua nak dapatkan nota2 terkini..

1. Rapat dengan senior termpat korang semua study. Tak kisah la study kat mana2 pun.. Untung2 senior yang baik hati lagi penyayang tu wakafkan semua nota2 dia pada korang semua

2. selalu update dengan lecturer. Topik yang diajar 3 tahun lepas relevan lagi tak untuk dikaji dan diulangkaji untuk tahun semasa ni... soalan yang macam mana akan selalu keluar exam?

3. Rujuk silibus terkini dengan lecturer atau kan..bila pergi library nak pinjam buku tu, tengok kat belah dalam buku tu dia tulis cetakan yang keberapa tahun bila..

4. kongsi-kongsi la nota yang korang dapat tu dengan kawan2.. mana tahu rupa2 nya korang ada terlepas sesuatu yang penting kan.. Kebanyakkan lecturer ni kan.. mereka tak kan suap ko 100% segala ilmu..pandai2 la survive.. kita kan dah di alam pengajian yang lebih tinggi..bukan level pmr lagi :)

apa2 pun, ALL THE BEST GUYS.. SEMOGA BERJAYA DUNIA AKHIRAT. SEMOGA DAPAT GEMBIRAKAN HATI MAK AYAH.. oh ye,, nak buat ucapan puasa sikitt.. SELAMAT MENYAMBUT BULAN RAMADAN DAN SELAMAT BERPUASA KEPADA SEMUAAA PEMBACA BERAGAMA ISLAM YANG SUDI JALAN-JALAN DALAM BLOG NI... SEE YA !

No comments: