aku tak biasa..

promoter:

cik,saya ada menjual pakaian wanita..
cantik2 datang dari jepun
macam-macam saiz ada.
badan cik kecil je,ambil la saiz s ni..
mesti lagi cantik kalau kena di badan cik..
kawa-kawan pun mesti cemburu


adik..adik ni orang nye comel juga
tapi kalau adik pakai make up jenama ni
mesti lagi cantik..boleh tahan sampai ke malam..
kalau adik ada pakwe,mesti dia rasa bangga..
punya awek yang comel jelita..
tak mahal pun,berbaloi la untuk cantikkan muka

aku tak biasa :

maaf kak..saya dah ada banyak baju
baju saya semua nya saiz xxl..
lega sikit kalau pakai baju besar-besar
kalu pakai baju adik,nanti jadi rimas..
melekit sebab berpeluh..

maaf cik..saya tak pandai pakai make up..
nanti jadi macam makcik opera pula.
cukup saya rasa saya make up pakai wudhu je
muka saya pun jadi sejuk..rasa seperti salju
terima kasih ye...


p/s: saje nak habis kan masa malam yg masih muda ni :p

No comments: