university marathon.....

assalamualaikum w.b.t


hari BEBAS STRESS....yup.betul la tu.pada 5 Mac 2011 (semalam la..hari Sabtu)  kami lapan orang join larian amal di universiti teknologi mara (uitm) penang..bukan senang nak bgun pagi semata-mata nak berlari keliling sawah belakang poli ni..jarak larian just 5km untuk perempuan, 7km untuk lelaki.
nak di jadi kan cerita,aku antara orang yang paling semangat nak berlari pada awalnya (maklum la..dh lame x lari2) tapi apa kan daya..aku jd malas lak nak berlari..can not g dah... so,msuk je kawasan sawah..aku berjalan-jalan menikmati suasana indah pagi di penang ni..aku berjalan sampai la aku msuk uitm blik..
kesimpulan nya,aku dan kawan aku lagi seorang adalah peserta terakhir sampai kat garisan penamat..bersama lagi dua orang student perempuan part 1.keh3..


dari kiri : rahmat,syafiq,linda,aini,efa,saye la tu (Mira),jue n nadia. ni je la wakil PSP..tahniah3
larian amal ni bertujuan untuk menyumbangkan derma kepada masyarakat kemboja yang hidup susah kat sana..kenapa tak salurkan pada rakyat Malaysia dulu yek?? orang Malaysia dah kaya2 belaka agaknya..but,nevermind..mereka ada alasan mereka sendiri. pape pun, memang enjoy..badan terasa ringan sangat dah lepas keluarkan peluh yang mengambil masa hampir satu jam perjalanan..hehe (kan tak berlari..lama la sikit masanya)

lagipun,ni la masa nya nak merapatkan ukhwah kita dengan organisasi yang lain..disamping beramal, boleh jalinkan hubungan yang baik antara PSP dan UITM Penang..yeah..that's right. sekian dulu....



haha..no x ong
ni la dia sawah padi belakang poli..laluan larian amal
 
ni je peserta lelaki dari psp..
 
tuah 059....lucky draw





No comments: