33 hari lagi.....

assalamualaikum.........

pe benda 33 hari lagi tu..my birthday or yours?? xd makna......33 hari lagi nak final tapi tak ready 100 pecent lg ni..ntah la koi...taw nak habis study je...balik rumah then buli my monti..sapa dio weh monti?? kucing lor.
haha...suko duk buli kucing sebab dio pandei mlawan.. (betul ker slang penang aku ni??)
sambil-sambil ni tengah siap kan asg banking..pening palo tang nak cari maklumat prospek KWSP..sapa taw prospek tu apo??hurm,,xpe,aku baru tahu ni..search kt  Dewan Bahasaa dan Pustaka online sat tadi..

prospek itu adalah kemungkinan atau pe­luang utk mencapai kejayaan pd masa akan datang; harapan utk terus maju dlm kerjaya. (sumber: kamus dewan edisi empat)

yeah,,gotcha...tak payah pening2 dah..sekarang nak elaborate sikit-sikit pasai KWSP ni then kene present lak dalam kelas minggu depan..alamak..banyak lagi la terms yang koi tak tahu ni..macamne cerita, nak present nanti tapi tak tahu benda yang kita present tu..ish..can not g..ha,aku isi apa segala terms perbankan yang aku tak tahu dalam blog aku ni,,senang anak cucu nanti nak wat rujukan..keh3..

fiskal : jangka masa 12 bulan yg digunakan oleh dunia perniagaan atau pemerintah utk tujuan belanjawan (pengiraan cukai, urusan pembayaran dsb).
 multilateral : (dlm sesuatu perjanjian dll) me­libatkan penyertaan banyak pihak atau negara.

sapa taw akomodatif tu apa??hurm........malam ni lak aku sambung kerja aku ni...sapa2 yang ada idea pasai prospek kwsp ni text la kat cni yew.daa



argh...pening palo den dah...



No comments: