takwin psp

final semakin menghampiri semua pelajar politeknik seberang perai. termasuk la diri aku ni..yang akan menduduki peperiksaan akhir pada 4 April 2011 nanti. semester ni semester pendek..belajar stakat 4bulan lebih je kot, cuti 2bulan dan...akan menjalani kehidupan sebagai pelajar untuk kali terakhir nya di PSP pada pertengahan bulan Jun nanti. insyaAllah..harapan aku, semoga segala perjalananku di Penang ni akan berakhir dengan selamat dan segalanya berjalan dengan lancar..

sekarang ni semua orang duk pulun study hard..tp aku ni gaya nya seperti orang yang taknak belajar da..sebabnya,orang lain menghadap buku.aku mengadap ni la..blog aku ni..it's okey then,kalu kita boleh manage masa kita..janji pointer maintan je..hehe. kalu bertambah jd 4.00 pon ok jgk an..kalau diizin kan Tuhan la.. Amin. minggu ni pening dengan test..even 2 subject je tp nak menghafal theory tu...bukan kegemaran ak. nak dijadikan cerita,sem ni 1 subjek tu aku kne star dalam kira2 n teory...formula tak diberi time exam nanti..dan apa yang paling memeningkan kepala budak poli sekarang ni adalah... belajar nya dalam bahasa melayu tapi final nanti soalan die pure in english..ape da...tak sistematik langsung.

harap-harap adalah perubahan nya nanti..sebab nye semua perubahan tu bermula pada sem ni..rasa macam tak patut sebab kami semua belajar nya dalam bahasa melayu..mana boleh nak sama kan terms bahasa melayu dengan bahas inggeris kan..kesian pada kawan-kawan lain yang agak lemah bahasa inggeris nya...termasuklah aku..hehe..nasib la..


adik pon nak jadi budak pandai...! :-)





No comments: