SANDAL BIRU NI RM19.90 AFTER LESS

SALAM SEJAHTERA KEPADA SEMUA SAHABAT MEERA



Ingat lagi tak sandal yang I cerita kelmarin  berharga RM19.90 after less tu?  ni la sandal tuh !
(ok..kite upload dulu....)


Ha...ni la sandal tuh.. sandal ni namenye Relaxtion Sandal Silklite yang kata nya good for health. Sebenarnya aku tak percaya pun dengan keberkesanan sandal ni. Kata kak saler tu..sandal ni boleh mereleaskan tension, menbuang toksik ? apa tah lagi, aku tak fokus pun dengan akak tu cakap. masa kak saler tu bagitahu aku macam tu, rasa nak tanya macam mana sandal yang hanya dipakai di kaki dpat membuang toksik? bukan kita makan ubat nak buang-buang toksik nih.. nak tergelak pun ada kalu fikir lima kali..


kak saler tu cakap lagi, sandal ni fungsi dia sama ja macam kita pijak2 batu sungai tu.. refleksologi ek name treatment tu? mulanya tak nak beli tapi teringat mak kat rumah, bukan apa, saja la nak bagi mak hadiah..aku pun beli dua. satu untuk aku, satu untuk mak.. sepertinya aku cakap macam tak serupa bikin la kan.. gaya macam tak nak tetibe order 2 pasang terus ! 

kalau perhatikan betul2, permukaan dia berbentuk bulat dan sedikit jarang antara satu sama lan..lagi satu, tak rata. ada tinggi, ada rendah permukaan dia. kak saler tu cakap memang permukaan di macam tu supaya kita terasa kesan bila pakai sandal ni... ok, campur dengan hari ni, baru dua hari la aku pakai sandal ni..

kesan dia?? ok, dua malam ni aku rasa tapak kaki aku seperti diurut-urut, terasa sakit tapi best !.haha. then untuk dua malam ni, memang badan keluar angin..tak kira la melalui sendawa ke ape ke kan. mungkin  jugak tu kesan bila pakai sandal ni. release tension? ntah la..sebab aku tak tension pun. huhu.  Kaki pun dah tak lenguh2 and dah tak kebas dua hari ni..yela, duk lama-lama atas kerusi kat ofis tu yg selalu kebas dan lenguh jadinya...

Tapi..aduhh !aku baru tersedar..actually, seperti nya aku di pukau ! hahaha. kenapa aku tak mintak balance duit aku ritu? dan kenapa kak tu tak bagi balane duit aku walaupun baki hanya 20sen?? 20 sen pun, bleh pakai untuk tuang petrol ape..haha. harga sandal pada template tu pun tulis RM19.90. kononya harga asal sandal ni RM59 !! hoho.memang mahal aku asa. tapi akak tu macam kira sandal tu harga RM20..sepasang..hurm..tak pe la. Halal kan je..


sandal ni..hehe.macam kelakar pulak..kemain lagi di isi dalam kotak. kalau sandal lain tak ada makna nye dalam kotak..bungkus plastik je..aku suka sandal ni sebab nampak macam style je tapi Aiman cakap sandal tu  macam makcik2 pakai je.. ada ke patut. ok..kesimpulan nya, berpuas hati sebab ada kesan positif.. lagi satu..sandal ni just ada jual untuk dua saiz je..saiz M dan L. ok..tu je yang aku nak cerita..lain kali cerita lain pulak..salam.

No comments: