BOSANNYA TENGOK BLOG DIA NIH !!

SALAM SEJAHTERA KEPADA SEMUA SAHABAT MEERA

Haha..bosan ke? well..bosan dengan blog sape sebenarnya? ada orang cakap dia bosan tengok blog saya ni.. so, nak kan kepastian..saya buat servey dengan dua orang adik perempuan saya. macam-macam dorang kene inteview sampai muka masing-masing dah macam muka nak nangis..alolo..cian pulak.
so, saya tanya mereka..apa yang tak best dengan blog Sahabat Meera ni? si kakak kepada adik cakap' ok je..jangan layan sangat dorang. lain orang lain taste..' ok, boleh diterima tapi.tak kan tetamu nak datang rumah, kita layan mereka dengan cara yang tak elok kan..macam tu jugak dengan tetamu Sahabat Meera. ok, adik yang ke-2 ni pulak cakap... 'blog ko ni tak ada nak update cerita baru ke? cerita pasal diri ko ke....??' hurm...ok, koi tak menulis ikut isu semasa dan belum berhajat nak bercerita tentang hidup ini tapi koi tulis ikut sesedap rasa dan suka.



ok la..ok la..budak meow kat atas ni pun bosan jugak.. tapi, insyaAllah..dari masa ke semasa blog ni akan di decorate..di construct, di renovate, di upgrade, modified..dan pe benda lagi la supaya lagi best dari sekarang.. biasa la hidup bujang so tak de story sangat..katenye ! haha. pape pun.. jangan la bosan-bosan gitu.kalau ada pape idea bagitahu la..... 

#hari khamis 12092013..oh ye! saya ada beli sandal baru hari ni..sandal warna biru berharga RM19.90 after less ok! haha.nanti saya upload. sandal untuk release tension kate saler tu td..


rosakk giggi !! makan sweet banyak2.



No comments: