update !! BAJU MUSLIMAH SAIZ BESAR ADA JUAL KAT SINI

SALAM SEJAHTERA KEPADA SEMUA SAHABAT MEERA


UPDATE !! AS AT 4 DISEMBER 2014.. SILA KLIK LINK UNTUK TAWARAN PENGHABISAN STOK BAJU MUSLIMAH !! SELAGI STOK MASIH ADA....

Morning semua warga Malaysia dan bukan warganegara.. sihat ke hari ni? jom borak-borak pasal saiz baju.
Saya ada member. Dia memang ada masalah bab nak membeli baju ni sebab tak ada saiz dia katanya. Ha, koi ape lagi..Cuba carikan baju saiz untuk dia..Memang pulun cari sebab kawan koi ni suka pakai baju muslimah. Kalau bukan baju muslimah pun t-shirt labuh saiz besar punya la..

ok, satu hari koi berjaya jumpa t-shirt Muslimah yang ada saiz besar punya macam XL/2XL/3XL/ dan 4XL pun ada ok. so, koi borong baju dengan kak tu lagi pun kak tu owner baju muslimah tu. Brand beliau sendiri so koi pun borong baju dengan akak tu. Sampai je baju tu, koi terus tunjuk ke member koi baju saiz 3XL.. Alhamdulillah, padan dengan member koi ni dan dia pun terus beli baju tu.. Muka dia ceria tersenyum lebar.

So, pada anda semua yang juga sedang mencari baju yang bersaiz besar, boleh dapatkan disini ye..yew..dapatkan dari saya. Dari Owner Blog Sahabat Meera ok.huhu. Mohon support saya dalam dunia business ni.

nak sample baju? klik pada link ni.. jangan risau, saiz boleh dicari dan baju dia sangat2 la cantik !! gorgeous uolss !! sesuai pakai nak g jalan-jalan ke, nak pakai untuk pergi kerja pun boleh..tak da hal... baju Keesya Couture ni 100% cotton dan tidak melekat pada badan.Lagi satu,beza saiz  baju ni dengan saiz yang lain adalah kelebaran baju. so yang badan kecik2 je boleh amik saiz XS/S.. badan yang sedang2 boleh amik M/L/XL dan badan yang besar boleh amil saiz 2XL/3XL/4XL

Apa yang lebih menarik, baju ni limited edition ok..habis stok kain maka habis la design baju tu. tak ada restock semula.  OH ye, sesuai juga untuk ibu yang sedang menyusukan baby. Memang mesra pengguna baju-baju muslimah ni semua kerana memang baju muslimah Keesya direka khas untuk ibu yang menyusukan baby :) so, mai tengok dan beli dengan saya taw...!

#baru je nak berjinak-jinak dengan dunia fesyen..hehe..sample baju ada jugak dibawah ni..saya tak letak semua ye..nak tengok details boleh ke laman ni..



OK.. jangan lupa beli dengan saya ye... :) boleh contact meera 014-2276867 (whatsapp/wechat) available.

boleh tengok ukuran baju di sini ye...
psssst..nak tengok lagi banyak design n lebih details boleh klik ---> baju muslimah terbaru..sehingga saiz xxXXL taw...

No comments: