KERJA HUJUNG BULAN

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

hari ni 28 Februari 2013..makanya akan tutp la tirai untuk bulan Februari 2013..anyway, pada sesiapa yang tarikh lahir dia jatuh pada tarikh 29 Februari..jangan sedih2 ye.. koi ucapkan special untuk aok je,,, HAPPY BIRTHDAY!!!!

Kalau akhir bulan macam ni, ramai orang akan pening..yelah, musim closing orang cakap.. hari ni, macam koi sendiri,  koi kena susun resit tempahan kursus memandu mengikut bahagian masing2. Kalau orang yang kerja office besar2 tu akan cakap filing la..susun dokumen mengikut bahagian yang dh ditetapkan.. apa penting nya filing ni? sangat penting jika kita memerlukan rujukan semula.kalau dokumen tak bersusun, jenuh la aok nak cari satu persatu..nak2 kalau benda tu urgent!! filing ni pun penting jika  pekerja2 Bahagian Audit datang ke pejabat terjah korang.. ha..kalau sistem filing tak betul atau ada yang tak memuaskan hati mr audit ni..aok mer tahu la nasib nya nanti..

Korang rajin tak nak tengok koi buat kerja ni??ha, jom2.

resit KPP, STATIK, AMALI, KELAYAKAN, KELAS B, D ATAU LAIN2 KELAS disusun mengikut bahagian masing2.


nak buat apa la agaknye ni??


koi lilit2 kan kertas tadi nak buat folder..ek orang cakap?


macam ni la hasil nya..memang dari dulu lagi koi buat macam ni je..senang kalau koi nak rujuk balik resit2 lama


ada lagi kerja lain..tapi koi saje nak buat post berkaitan filing ni..supaya korang tahu apa pentingnya filing ni bagi koi...ni filing secara manual ok..kalau dalam sistem komputer tu, aok mer rajin2 la update slalu..kang ada yang tertinggal atau terlepas pandang plak..

No comments: