kali terakhir mungkin..

assalamualaikaum...

selamat petang sahabat2ku sekalian...dah lunch ke belum kamu semua??
insyaALLAH hujung tahun ni aku akan menamatkan pengajianku di Penang.. mugkin ini kali terakhir aku akan handle semua aktiviti yang ada di politeknik tu.huhu..memang akan rindu banget nanti. dan mungkin jugak kali terakhir aku menjejakkan kakiku ke Penang..sapa taw an..dah keluar dari penang jalan nak ke sana pun dah tak ingat..perjalanan selama 3 tahun yang sangat3 bermakna sebab di sana hidup aku berubah..Alhamdulillah.. walau pun tak sebagus orang lain tapi aku  bersyukur..

guys..aku sayang korang semua..member baik DPM,DJL,DMT...adik2 junior yg aku sayang banget..hehe.. ada rezeki kita jumpa lagi k... perjalanan aku selepas ni?? mungkin  cari kerja.time to sara hidup keluarga lak..asyik family jer yang sara hidup aku..tak cantik macam tu. thanks to abah n ma n my sisters and brothers.
sambung study?? memang aku nak sangat..kalau ada rezeki boleh. k la.nak pergi dulu..jaga diri korang semua baik2..hidup kat dunia ni sekali je..beramal la banyak2 sebelum terlambat. assalam...





No comments: