bila dimalukan oleh selipar sendiri :p

assalamualaikum...

buat apa kamu semua??pulun final ke...sekejap je singgah taman ni..just nak bercerita satu cerita ngan awak semua..petang kelmarin konon nya nak hilangkan tension,pergilah ke tasik PSP ni..menikmati pemandangan indah la konon nya..tengok ikan,pokok-pokok..tapi,sebelum pergi ke tasik,singgah la kejap kat cafe..member nak beli nasi goreng..nak kongsi dengan ikan-ikan dlam tasik tu..

sepanjang kat cafe tu,aku dah merayap kat banyak tempat dah..p koperasi dulu,cari barang..p tengok notice board JPP..tapi tak ada berita menarik pon kat board tu..masa aku pergi menuju ke arah kawan aku yang nak p ambil sudu plastik kat cafe tu..ada sekumpulan lelaki,duduk kat satu meja ni..ada la dalam 5 ke 6 orang..salah seorang dari group tu tetiba tegur ak..dia tanya "baru bangun tidur ker??" aku tak faham kenapa budak tu tanya aku soalan tu,aku buat tak tahu je lah....

ha,tiba masa nya aku menuju ke tasik...nak hilang kan tension la kan..hurm,aman rasa duk kat tasik. teringat lak tasik kat sekolah aku dulu. SMK Bukit Rangin..sekolah tu natural beauty beb..haha.ada tasik,ada bukit..belakang sekolah tu pulak ada hutan.. teringat jugak la tasik kat kem aku...Kem PLKN Cheneh Cemerlang..aku pun duk la bertenggek kat tepi tasik tu bersama kawan aku, Siti Maslinda. aku tengok ikan-ikan dalam kolam tu,dan aku terpandang pula kat kaki aku..aku tengok seliper... " Ya Allah. ti,selipar aku!!"

nak tahu tak apa dah jadi pada seliper aku? hurm..malu nak beritahu.. aku tersalah pakai selipar..sebelah kanan seliper nya warna biru, sebelah kirinya pulak warna merah...waaa.di saat aku nak hilangkan tension tu,semakin parah pulak jadinya.. sekarang aku dah faham kenapa lelaki kat cafe tadi tanye aku soalan macam tu...MALU NYE SAYA!!

sekarang,aku p mana-mana,aku pandang bawah dulu..hehe.tengok selipar takut tersalah pakai lagi..hehehehe.. skia dulu cerita lawak dari saya.. bukan niat nak memalukan diri sendiri,tapi sebagai pengajaran untuk saya dan orang lain jugak..sekian..assalam.

macam ni la lebih kurang selipar yang aku pakai aritu..hehe. 




No comments: