PRODUK TERBARU 2013

Assalamualaikum dan salam sejahtera kepada semua sahabat meera.

Pernah dengar rumpai laut dan beras boleh mencantikkan  kulit? Orang Jepun nak cantik pun mereka guna beras sebagai asas kecantikan..betul kan? 
Ok, saya nak memperkenalkan  pula produk sabun collagen yang diasaskan sendiri oleh Puan Marsaliza Omar yang berasal dari Kuantan, Pahang.

Sabun Collagen ni baru je dipasarkan pada bulan Jun 2013 yang lalu..so, memang pengedar amat2 diperlukan la untuk mengembangkan produk ni.

Ni dia sabun tu. Sabun Beras Kolagen


Antara Kandungan sabun : beras,rumpai laut, vitamin A , C , E, Air zam-zam. 

Memang selamat digunakan. Siapa yang tak percaya dengan khasiat air zam-zam?? meh sini nak dussh sekali. Saya sendiri dah cuba dan tengah pakai sabun ni. Sesuai untuk semua jenis kulit, boleh digunakan di badan dan di muka. Perubahan positif bila menggunakan sabun ni, kulit saya lebih lembut, kulit makin cerah aka makin putih la senang cakap, kulit muka dah tak berminyak, parut pun dah makin pudar dan paling penting, jerawat pun dah segan nak tumbuh kat muka saya ni. Kesan negatif xde ok..

Saya sendiri  nak tulis pasal sabun ni sebab saya berpuas hati sangat-sangat dengan sabun ni. So,kalau ada siapa2 nak cuba sabun ni boleh bagi tahu saya..komen boleh,pm kat chat box pun boleh.. 

Apa yang penting, orang Melayu muslim adalah pengasasnya dan  dibuat sendiri formula sabun ni..sekarang sabun beras kolagen ni dah didaftarkan di SSM  dan nama berdaftar Sabun Beras Collagen ni,   One MZL Natural Beauty Soap.

Kalau ada masalah kulit berminyak even berminyak sikit pun lebih baik kita cegah jangan bagi berminyak langsung.. Jerawat halus2 pun boleh hilang bila pakai sabun ni. Jangan risau ye..saya dah tanya owner sabun ni sendiri..selamat digunakan untuk baby,ibu mengandung... untuk en suami pun selamat..bukan terhad untuk perempuan je ok..  

Lagi gambar sabun ajaib ni.. 


Sabun ni cantik sebab bentuk love and warna sabun ni pun cantik ditambah pulak bau dia yang wangi..hehe.

Perubahan selepas seminggu pakai sabun ni..secara tak langsung saya menjadi testimoni nye... :) 
Nampak lain tak?? Ok la..kalu korang bukak lptop korang macam cacar marba je post ni mintak maaf ye,sbb sy post guna enset je... Salam Ramadhan :)

No comments: