open house

hari ni 30 september  2010,SSM adkan rumah terbuka..aku join n bertugas sebagai penyambut tetamu..hehe.nanti ak upload gambar kenang  kenangan tok korang tgk..xclusive kt blog ak ni jer..

    aku bersama kak nora..jiran aku je sebarnye kat rumah tu..tapi baru kenal bila aku dtg praktikal kat SSm..hehe
 kat pantry room..time orang tengah sibuk nak siap kan ckit2 juadah untuk open house..class mate aku kat poli, poh..tak taw la duk tengok ape tu..bukan nak tolong pon..sasikala,member praktikal aku tolong pegang periuk jek..hahaha..aku je rajin.tolong depa amik gambar..kui3..
kenangan ngan korang tak kan aku lupe lor..campai bile2 pon..paling kiri..hassanal aka kucai,abang syuk and awek die,kak nor (hope berpanjangan la campai ke tua ye..),kak dila aka kiki alice..(name dlm fb die), kak nora,kak aina..kat depan tu..poyo je..efa (tudung kuning) and abang faiq (pakai spek)..warga SSm kat temerloh bersama ngan kak nor..

No comments: