HARi ENjoy-EnjoY

23 oktober sampai la ke hari ni, 24 oktober 2010 aku berkampung di Duta Village Resort, Kuantan. macam-macam games aku handle td..aku AJK sukan tp aku pon men jugak..opps.haha.menang la jugak 2 hadiah..tarik guni and ikat kaki.aku menang tarik guni cause aku ni ringan sangat..senang orang nak tarik.. tp orang yg tarik aku hari tu cakap aku berat...padahal dia tu tak besar sangat pon.aku menang ikat kaki myb sebab aku geng ngan ce pah..meber aku.haha..ok la tu...then, lucky draw aku dapat iron. tak payah la ak nak beli iron baru masuk poli sem depan..kui3.

time makan2 kat duta Village Resort..Balok.

ak dan kak nora..bersama 2 org baby..anak kak nora n yang aku pegang tu baby kak aina..hehe                                                

ni..acara balingan kasih sayang nama nye..tp aku balingan yg ke3 belon  berisi air pecah suda..nasib la...

nampak x..aku n cepah.bertungkus lumus nak merebut juara..bersaing ngan kak fifi n kak umi..acara ikat kaki.tp dorang dh merampas tmpt aku...group ak jtuh k tmpt ke 2 suda...

aku...kak nor n yana.dorang mkn aiskrim x ajak aku..paham2 la nape aku duk bertenggek kat situ tu..haha

aku n cepah...

tu dia..kucai aka suami kak wanie...haha..die kalu amik gmbr candid lg smart aku rase...haha.....

No comments: