DUNIA PENJARA TERINDAH? ;-)

satu ketika aku teringat tentang perjalanan hidup yang macam-macam ragamnya. dari kecil hingga aku dah umur 20 tahun ni, biarpon pengalaman tak lah sebanyak pengalaman orang veteran tapi kalau dikenang semula..memang besh.. pada mulanya journey aku tidak lah seindah oang lain.just a simple life..aku rasa hidup aku mula 'hidup' bila aku terpilih untuk pergi ke PLKN Cheneh Terenggannu...huhu. bulan julai, aku p ke kolej KPTM..tapi jodoh x panjang kat sana. Bulan jan 2010 aku terpaksa berpindah ke PSP..abah suh. pada mula nya aku memang x rela..hehe.seronok duk sane boley lepak lebih.. tapi kat PSP la hidup aku berubah.. dari segi segala-galanya.. 
semestar satu.. 01012009,aku dah declare ngan die.mber PLKN pada mulanya..tapi nak wat cane, bulan 4 dah xda apa2 ngan die..stop situ la..but we still pren. just xbrape nak rapat dah..bukan salah sape-sape pon seme tu terjadi.takdir kot.. then, aku bkawan baik  ngan sorang sahabat yang sangat memahami la aku rase.. mber yang aku sayang..sangat.selalu mceh n kol aku. kteorang borak campai kredit die habis..then,aku sambung kol die lak..haha.memang seronok. 
semestar dua..hm...sem ni memang mencabar kesetiaan orang yang berjanji nak setia.. mugkin aku jugak la orang nya..masa sem satu, aku x cerita pon yang aku join BTN kat..alamak, dah lupe....ha, Ulu Kenas Perak..yup..kenangan ngan mber yang aku sayang ni memg sentiasa ada..tp nak dijadikan cerita DUNIA PENJARA TERINDAH NI ak nak kenal kan someone yang ak jmpe kt sne..tak rapat pon ngan die.tak kenal pon..name dia biar aku je yang taw ek..hehe, sory..
semestar tiga...aku rapat ngan mber BTN ni lak..member yang aku sayang tu..dah berpunya.tetiba lak ada awek. pelik gak aku... masa tu aku teringat, dia pernah cakap dunia ni penjara terindah...hanya die je yang taw ape maksud yang di cakap masa tu...sampai sekarang aku ingat kata-kata tu..

No comments: