USTAZ AZHAR VS USTAZ DON

SALAM..
kalau sebelum ni koi ada cerita pasai ustaz Azhar,lani koi nak bercerita pasai ustaz yang mai dari utara..sapa lagi....kan?  ustaz Don Daniyal Bin Don Binyajid............




Biodata Ustaz..


BIODATA USTAZ DON DANIYAL
Nama: Don Daniyal Don Biyajid
Nama Panggilan : Ustaz Don
Tarikh lahir: 
14 November 1984
Tempat lahir: Bukit Mertajam, Pulau Pinang
Tinggi: 171 sentimeter
Berat: 56 kilogram
Pekerjaan: Pensyarah muda & pendakwah bebas bertauliah Pulau Pinang & Selangor)
Status: Bujang (Kalau lepas nie dah kahwin...kira kahwin la tu... berubah mengikut perkembangan..hehe)
Pendidikan: Ijazah Sarjana Muda Takhassus Qiraat dari Maahad Qiraat Shoubra, Mesir
Rancangan TV Ustaz Don: 30 Minit Bersama Ustaz Don (TV AL-HIJRAH)


Ustaz Don mula dikenali menerusi siaran televisyen, TV AlHijrah..memang 1st time tgk ustaz ni,memang selalu nk tgk..tgk ceramah dia dalam tv.hihi..

kakak saya pernah menerima satu email mengenai Ustaz Don..cerita dia, saya skip la ye sebab tak berapa ingat. pada setiap malam, jika ustaz Don menangis inginkan susu, ibunda nya tidak akan bangun bersendirian tetapi ditemani oleh ayahnda nya. Ibu Ustaz akan memberi susu kepadanya dalam keadaan  menyandar dibelakang badan ayahnya..ini kerana bak kata ayahnya, tidak elok untuk menyusukan anak dalam keadaan berbaring.. (kasih seorang ayah kepada anak dan mak nya..hehe) ha, berapa orang suami yang sanggup bangun lewat malam bersama isterinya demi anak? sila ucapkan Alhamdulillah dan senyum :) mungkin itu petua untuk mendapatkan anak yang soleh dan solehah.. :) email tu dah lama minta tapi asyik tak dapat jer.. (kalau ada sesiapa tahu kisah ni, sila la tambah atau perbetulkan yang mana tak betul tu ye..)


sekian..salam



No comments: