disaat aku dimarahi...weee

aku tak biasa kene marah..ma abah pon jarang marah aku..nampak sangat aku ni anak yang baik..hehe.
tapi bila orang yang x pernah marah aku tetiba marah aku..serupa macam parens aku marah aku la..ngis jd nye..aku ada letak statement 'what a childish' time aku text dengan dia..aku bukan mksud kan dia tu kebudak-budakan tapi situasi aku tu mcm budak2 je aku rase.. sebabnye, aku tnye pada die (malas nak sebut nama)...die tak suke ke orang tahu kiteorg  ni berkawan...tu je pon.tetibe lak dh jd len..hm...memg skit hati..aku je yang jahat,selalu buat dia terasa hati...dia tak pernah sekali pon (ayat perli nie).. kalau lah dia dapat tahu pasal blog ni..aku harap lepas dia bace post nie, dia dah x simpan dlm hati..sebab,aku pon taknak simpan apa2 yang aku tak suka, tak puas hati or pape je la yang melibatkan sifat2 negatif ni dalam hati aku..cuci blik hati yang bedebu,kotor ni..hm..that's right...


No comments: